Helg igen!


Jag är glad att jag har min älskling. Igår när vi sågs var jag så sjukt trött, så jag försökte vakna till lite med varm choklad. Det misslyckades tydligen då jag somnade väldigt fort. Men han väckte mig, stoppade om mig, släckte alla lampor, låste ytterdörren och körde bil hem med en gipsad arm. =( Du är underbar!

Idag måste jag få lite plugg gjort så det inte blir så stressigt nästa vecka! Nu drar det ihop sig, om 2 veckor är första deadline för Talangjakten då vi ska ha fått in alla bidrag plus sponsorer. Vi har ingetdera!

Imorgon är det första advent, och en månad kvar S! <3 Jag och K kallar första advent våran årsdag, då det var första gången vi umgicks utanför skolan, haha. Vi gick först och kollade på de årliga UNT-fyrverkerierna och sedan gick vi hem till henne för adventsfika: lussebullar, pepparkakor och glögg i mängder! Imorgon är det 2-årsdagen och det ska firas på samma sätt =) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0